Самовивіз
Замовляйте товар на сайті, а забирайте на складі. На даний момент самовивіз доступний із міста Дніпро.
Доставка партнерською логістичною службою
Послуга доступна на всій території України.
Вартість доставки залежить від габаритів, ваги продукції та тривалості маршруту.
Повну вартість доставки допоможе розрахувати наш співробітник під час оформлення замовлення.
Доставка Новою поштою до відділення
Доставка товару здійснюється до вантажного відділення Нової пошти. Послуги доставки оплачуються окремо у відділенні Нової пошти. Орієнтовну вартість доставки допоможе розрахувати наш співробітник при оформленні замовлення.
Адресна доставка Нової пошти
Бажаєте отримати товар за зручною адресою? – Скористайтеся адресною доставкою. Орієнтовну вартість доставки допоможе розрахувати наш співробітник при оформленні замовлення.
УМОВИ ДЛЯ ПРИВАТНИХ ОСІБ (СПОЖИВАЧ)
Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача покупець має право обміняти якісний товар на аналогічний товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. При виявленні у товарі недоліків виробничого характеру, за умови, якщо такі недоліки не були обумовлені продавцем при придбанні товару, покупець має право отримати заміну неякісного товару на товар цієї марки, або отримати заміну неякісного товару на такий же товар іншої марки, а також пропорційне зменшення ціни на неякісний товар.
У разі виявлення сколів, тріщин, подряпин або бою в момент прийому-передачі товару, продавець забирає неякісний товар із подальшою його заміною у додатково узгоджений термін.
Претензії від покупців приймаються продавцем письмово, з докладним описом за підписом покупця. До претензії необхідно додати фотографії пошкоджень, копію договору, копії рахунків, документи з оплати, накладну про приймання товару, акти встановлення або укладання товару.
Після підписання покупцем накладної прийому-передачі товару претензії щодо бою, сколів, тріщин, подряпин не приймаються!
Покупець має право відмовитися від виконання договору у час до передачі товару за умови оплати продавцю фактично понесених ним витрат, пов’язаних із виконанням зобов’язань за договором.
Вимога споживача про пропорційне зменшення ціни неякісного товару, або про відшкодування витрат на виправлення недоліків товару, або повернення сплачених за товар коштів, а також про відшкодування збитків підлягає задоволенню продавцем протягом 10 днів з дня отримання заяви. У разі відмови у задоволенні вимог покупця, продавець направляє покупцю в строк не пізніше 10 днів мотивовану відповідь із зазначенням причин.
Покупець має право вибрати спосіб приймання товару:
- шляхом самовивезення зі складу продавця,
- шляхом доставки на адресу покупця спеціалізованим автотранспортним засобом продавця, якщо такою є,
- шляхом перевезення транспортною компанією (перевізником).
У момент отримання товару за будь-якого способу приймання покупець зобов’язаний перевірити його відсутність пошкоджень (бій, відколи, тріщини, подряпини).
При перевезенні товару транспортною компанією, відповідальність продавця за належну якість, кількість та асортимент товару переходить до першого перевізника з моменту оформлення експедиційних документів на товар. При отриманні товару від транспортної компанії, Покупець зобов’язаний перевірити відповідність кількості, асортименту, комплектності, тари, ваги брутто, кількості тарних місць, зазначених у транспортних документах з дотриманням встановлених нормативно-правових актів, що регулюють діяльність транспорту.
При виявленні пошкодження тари (упаковки) Товару, наявності ознак псування, бою Товару та/або невідповідності Товару відомостям, зазначеним у транспортних документах, Покупець зобов’язаний негайно пред’явити вимоги до перевізника щодо відшкодування вартості пошкодженого (зіпсованого), недопоставленого Товару.
У разі отримання товару третьою особою замість покупця, покупець зобов’язаний видати третій особі довіреність на право отримання товару від продавця, складену письмово та засвідчену відповідно до чинного законодавства України.
УМОВИ ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ:
У разі доставки товару право власності та ризик випадкової загибелі чи псування товару переходить від продавця до покупця у момент фактичного вручення товару за товарною накладною.
У разі самовивезення товару ризик випадкової загибелі або псування товару переходить від продавця до покупця з моменту, коли товар буде підготовлений до передачі, а покупцю повідомлено про готовність товару до відвантаження. При цьому право власності на товар переходить до покупця в момент передачі товару товарною накладною.
У разі передачі товару транспортної компанії право власності та ризик випадкової загибелі або псування товару переходить від продавця до покупця з моменту передачі товару першому перевізнику за експедиційними документами. Перевірка по тарі (упаковці), вазі брутто, кількості тарних місць, комплектності, кількості, асортименту та якості товару здійснюється покупцем при отриманні товару від продавця або транспортної компанії шляхом зовнішнього огляду, перерахунку та перевірки цілісності упаковки товару, відсутності бою, сколів, тріщин, подряпин та інших недоліків.
У разі доставки чи вибірки товарів за результатами приймання сторони підписують товарно-супровідні документи.
При виявленні пошкодження тари (упаковки) товару, наявності ознак псування, бою товару, невідповідності кількості, асортименту, комплектності, ваги брутто, кількості тарних місць, зазначених у транспортних документах, покупець зобов’язаний пред’явити вимоги до перевізника щодо відшкодування вартості пошкодженого (зіпсованого), недопоставленого або не асортиментного товару у повному обсязі чи частині.
Усі претензії щодо прихованих недоліків товару: косокутність, різнотовщинність, різнорозмірність, приймаються продавцем у строк не пізніше доби з моменту фактичного приймання товару покупцем.
Товар належної якості поверненню та обміну не підлягає.
Претензії та заяви від покупців приймаються продавцем письмово, у тому числі електронною поштою, з докладним описом за підписом та печаткою покупця. До претензії необхідно додати фотографії пошкоджень, копію договору, копії рахунків, документи щодо оплати, накладну про приймання товару.
Продавець зобов’язаний розглянути претензію протягом 10 робочих днів із дня отримання претензії/заяви. У разі ухвалення рішення щодо задоволення заявлених вимог покупця, продавець зобов’язується у додатково узгоджений термін замінити товар неналежної якості товаром з належною якістю, некомплектний товар – комплектним, неасортиментний товар – асортиментним, а також поставити недопоставлений товар.
Продавець має право відмовити покупцю повністю або частково у задоволенні його вимог, надавши протягом 10 робочих днів письмову мотивовану відповідь.
У разі отримання товару третьою особою замість покупця, покупець зобов’язаний видати третій особі довіреність на право отримання товару від продавця, складену письмово та засвідчену відповідно до чинного законодавства України.